Stage bij ELF Voetbal en Pro Voetbal

Geplaatst: 23/05/2011 in Stage bij ELF Voetbal & Pro Voetbal

Mijn tweede en laatste stage van de opleiding was voor mij een droomstage. Als grote voetballiefhebber wilde ik namelijk graag stage lopen bij een voetbalblad. Hier zou ik kunnen schrijven over mijn grote passie. Ik werd aangenomen bij ELF Voetbal in Den Haag en beleefde hier een leerzame en goede stage.

De stage bestond grofweg uit twee delen. Het tijdperk met (de wekelijkse) ProVoetbal en het tijdperk zonder ProVoetbal. Tijdens mijn stage ging deze tak van ELF Voetbal namelijk ‘failliet’. De stekker werd eruit getrokken en dit had ook gevolgen voor mijn werkzaamheden. Vanaf dat moment kreeg ik steeds meer internetdiensten die ik in het begin een stuk minder boeiend vond dan mijn werk voor ProVoetbal. Hoe dit allemaal is verlopen, is onder meer hier te lezen in mijn uitgebreide stageverslag. Daarin is ook een reflectie op mijn eigen functioneren opgenomen.

Ook ontving ik twee beoordelingen over deze stage. Een ging over het functioneren in het bedrijf en de ander had betrekking op mijn stageverslag en de reflectie.

Geef een reactie

