Leeswijzer

Geplaatst: 17/05/2011 in Leeswijzer

Beste assessoren,

Welkom op mijn afstudeerblog. In deze korte leeswijzer vertel ik waar u wat kunt vinden:

Onder het kopje ‘Over Ralf Seuntjens’ vindt u informatie over mij.

Onder het kopje ‘Co bij GeR’ kunt u mijn reflectie lezen op het coördinatorschap van de sportredactie van GeR. Hier is tevens een beoordeling terug te vinden.

Onder het kopje ‘Journalistieke producties’ kunt u vier door mij geselecteerde producties vinden. Verdere uitleg volgt als u daar op klikt.

Onder het kopje ‘Reflectieproduct’ vindt u mijn onderzoek over Twitter. In het laatste hoofdstuk reflecteer ik op de vraag ‘Wat kan ik als toekomstig journalist met Twitter?’

Onder het kopje ‘Stage bij ELF Voetbal & Pro Voetbal’ leest u mijn ervaringen bij de stage. Hier zijn ook de beoordeling van zowel de stage als het verslag terug te vinden.

Onder het kopje ‘FHJ Factcheck’ leest u tot slot waar ik het afstudeerjaar mee begonnen ben: Factchecken. Ook hier is een beoordeling van te vinden onder de link.

Veel leesplezier!

Ralf Seuntjens

Geef een reactie

