Co bij GeR

Geplaatst: 17/05/2011 in Co bij GeR

In het afstudeerjaar was ik een van de coördinators van de sportredactie van GeR. Hier werken tweedejaars vier dagen in de week in een praktijkomgeving. Ze maken tv-items, radio-producties, een website, een krant en een tijdschrift. Iedere twee weken veranderen ze van redactie en medium. Ik gaf vijf weken, drie dagen in de week leiding aan de sportredactie.

Hoe ik het heb gevonden, leest u in mijn reflectie.

Mijn beoordeling van dit project vindt u hier.

Geef een reactie

